Hier vindt u alle informatie over de nieuwe hoor-app van Kooijman Hoortoestellen en waar en hoe u deze kunt installeren.
Waarom een App?
Niet geregistreerde gebruikers kunnen bij zichzelf heel simpel een gehoortest uitvoeren. Bent u geregistreerd dan kunt u dat bij vrienden, familie of collega's doen en zodoende meehelpen aan het onderkennen van gehoorproblemen in het algemeen. Wil men vervolgens dan direct een audicien benaderen, die een echt gehooronderzoek kan uitvoeren, dan kan dat direct vanuit de App.
Daarnaast kunt u er algemene producten vinden die bruikbaar zijn voor mensen zonder gehoorverlies, maar die wel ondersteuning wensen voor bijvoorbeeld het verstaan van de TV of luisteren naar muziek.
Voor cliënten van Kooijman Hoortoestellen geeft de App alle relevante informatie over het hoorsysteem wat men heeft aangeschaft en alle daarbij behorende accessoires. U heeft de beschikking over een digitale handleiding waardoor u gemakkelijk informatie betreffende bediening, extra functies en onderhoud kunt terugvinden.
U kunt met een druk op de knop een verzoek voor een afspraak indienen en ons snel een bericht sturen met vragen of opmerkingen. Al deze informatie wordt netjes bijgehouden in uw eigen berichten box.
In de App is een nieuwsfeed opgenomen die u continu op de hoogte houdt van de laatste wetenswaardigheden over innovatieve nieuwe ontwikkelingen, onderzoek over alles wat met het gehoor te maken heeft en politieke/verzekeringstechnische zaken.
Ten slotte geeft de App ons de mogelijkheid om naar de toekomst toe, in te kunnen spelen op uw vragen en wensen door het opnemen van nieuwe functies en mogelijkheden. Middels de App kan Kooijman optimaal met u in contact blijven en kunnen we blijven werken aan een maximale cliënttevredenheid.
Alles nog eens op een rijtje:
Het aanmaken van een Clementine account
Pincode of wachtwoord veranderen
Koppelen aan uw audicien
Herstellen of laden van uw profiel
Dit is het startscherm van de App nadat u deze heeft geopend.
Links boven vindt u het menu waar u naar de overige functies kunt bladeren.
Als u het Menu opent, schuift het scherm naar rechts en worden de menuonderdelen zichtbaar. Helemaal bovenin het scherm kunt u een afbeelding van uzelf maken in het onderdeel instellingen.
Hoofdmenu
Home:
Hiermee gaat u terug naar het beginscherm.
Instellingen:
Naar het instellingen menu.
Mijn Clementine:
Hier vindt u alle informatie van uw audicien en uw hooroplossing.
Maak een afspraak:
Met een druk op de knop een afspraakverzoek versturen.
Nieuws:
De aanwezige nieuwsfeed geeft de meest uiteenlopende informatie over gehoor, slechthorendheid en innovaties.
Veel gestelde vragen:
Heeft u vragen? Dan is de kans groot dat u hier het antwoord vindt.
Instellingen Menu
Profielbeheer:
Uw algemene gegevens en foto.
Herstel mijn profiel:
Het opnieuw instellen van uw profiel en synchroniseren met de server.
Productinstellingen:
Hier kunt u doorstarten naar de besturingssoftware van uw hoortoestel.
Taal:
Het instellen van de taal.
Kalibratie:
Voordat een redelijk betrouwbare hoortest kan worden uitgevoerd, moet de applicatie gekalibreerd worden. Dat doet u hier.
Wachtwoord herstel:
Bent u uw wachtwoord vergeten, dan kunt u het hier resetten.
Mijn clementine Menu
Mijn audicien:
Alle gegevens van mijn audicien (direct mailen of bellen).
Mijn screening resultaten:
Naar mijn uitgevoerde hoortesten.
Mijn producten:
Naar mijn producten (toestel kenmerken, handleiding, accessoires).
Mijn app feedback:
Direct feedback sturen over problemen met de App of vragen.
Mijn notificaties:
In mijn notificaties treft u een overzicht aan van al uw ontvangen berichten van ons.
Afmelden:
Hier kunt u zich afmelden en de verbinding met de server verbreken.
Hieronder volgen enkele afbeeldingen van de informatie zoals die te vinden is in de applicatie.
Terug naar home....